Revelion de vis la Pensiunea Victoria

sau cum am plecat să-mi petrec revelionul la o pensiune și m-am întors de la niște prieteni. Pentru că asta s-a întâmplat la Pensiunea Victoria de pe Valea Drăganului: gazdele mi-au devenit prieteni.
Am descoperit Pensiunea Victoria când am fost invitată la ziua prietenei mele dragi Camelia Radulian și, pentru că mi-a plăcut foarte mult, am revenit cu prietenii mei în toamnă.
Pensiunea Victoria este situată în Apuseni, pe Valea Drăganului, într-o zonă de munte superbă.
Are o capacitate de cazare de aproximativ 32 de locuri (se poate închiria și parțial), marele avantaj fiind că fiecare cameră are baie proprie. Vila este superbă, are un living spațios și luminos, cu șemineu, 2 săli de mese, o curte mare cu locuri amenajate pentru relaxare (foișor cu zonă de făcut grătar, leagăn, ciubăr de făcut baie), are și loc de joacă pentru copii (în interior au și biliard), iar proprietarii amenajează și investesc mereu în locație pentru a face șederea turiștilor cât mai plăcută.
Primele două dăți în care am fost la Pensiunea Victoria am ales self-catering, însă de revelion am ales all inclusive și bine am făcut! Recunosc, meniul de revelion și toată mâncarea care ni s-a oferit la pensiune ne-au întrecut așteptările. A fost prea multă mâncare, abundență și diversitate, produse foarte proaspete, ingrediente premium, nu s-a făcut deloc rabat la calitate și la cantitate.
În noaptea de Revelion cu greu am convins gazdele că nu mai putem servi și sarmalele și tortul, dar ne-am bucurat de ele a doua zi, după o senzațională ciorbă de burtă.
Ni s-au pregătit zilnic două feluri de ciorbă, două feluri principale, iar vegetarienii au primit preparate speciale pentru ei. Ni s-au oferit murături delicioase, salată de hribi și tot feul de preparate locale, tradiționale, pe care le-am gustat pentru prima oară.
Am fost curioși să aflăm cum a reușit bucătăreasa să ne gătească preparate atât de bune și sofisticate și să se descurce atât de bine și cu meniurile vegetarienilor și am aflat că aceasta frecventează cursuri de gătit, arta culinară fiind o mare pasiune de-a ei.
Nu puteau lipsi băuturile din meniu, am avut la discreție de toate și pentru toate gusturile: vișinată, pălincă, lichioruri fine, bere, vinuri, șampanie, sucuri naturale, cafea, ceaiuri, absolut tot ce ne-am fi dorit, mai mult decât am fi putut bea.
În data de 1 seara am avut un foc de tabară în curte, cu vin fiert și cântece în jurul focului.
Este de apreciat străduința și atenția la detalii, dar mai ales faptul că am simțit cu toții că ni s-a oferit totul cu mult drag.
Zona este foarte frumoasă și ofertantă, se pot face plimbări în natură, noi am avut noroc de zăpadă ca în povești, am făcut drumeții și ne-am plimbat cu sania trasă de cai.
La câțiva kilometri de pensiune este barajul Drăgan Floroiu, mai este și barajul Beliș, cascada Vălul Miresei, au și iubitorii de ski pârtia Mărișel, puteți vizita cetatea de la Bologa și neapărat să vizitați Mănăstirea Ciucea și muzeul Memorial Octavian Goga (care sunt la o distanță de 8 km față de Pensiunea Victoria).
În data de 2 ianuarie, câțiva din grup au plecat spre case, având drum lung de parcurs (până la București și Constanța). Un tir răsturnat pe șosea i-a întors din drum, dar trebuia să le vedeți bucuria că pot rămâne încă o zi la pensiune. Au rămas și ceilalți care se pregăteau de plecare și ne-am bucurat de încă o zi frumoasă împreună.
Eu am plecat abia în data de 4 și tare bine mi-a prins încă o zi de relaxare și răsfăț, fiindcă gazdele mi-au gătit tot felul de bunătăți și am avut timp să stau în tihnă de vorbă cu ei și să-i cunosc mai bine.
Cu siguranță mă voi întoarce împreună cu prietenii mei și în primăvară, fiindcă acolo este superb în orice anotimp.
Am amintiri minunate de la Pensiunea Victoria și vă recomand cu drag să mergeți cu oamenii dragi să vă bucurați de o zonă splendidă și de niște ardeleni minunați, calzi, sinceri, foarte harnici și generoși. Ospitalitatea lor vă va cuceri și vă va impresiona.
Noi, turiștii, ne bucurăm de sejururi și de sărbători, dar nu știm câtă muncă și efort depun gazdele pentru confortul și plăcerea noastră, cât se străduiesc pentru a ne oferi nouă momente de neuitat.
Spuneam că am plecat la o pensiune și m-am întors de la niște prieteni. Simona și familia ei mi-au cucerit inima pentru că sunt genul acela de oameni în care vezi bunătatea lui Dumnezeu.
Am, totuși, și o reclamație: am plecat de acolo cu senzația că cineva ne-a strâmtat hainele. 😁 Prăjiturile de casă au fost ceva...

Mii de mulțumiri gazdelor și prietenilor mei pentru amintirile minunate!

Detalii despre Pensiunea Victoria găsiți pe site: http://www.pensiunevaleadragan.ro/
sau pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/pensiuneavictoria